ابزار رایگان وبلاگ

<-RelatedPostTitle->
<-RandPostTitle->
Free xml sitemap generator کسب درآمد مطمئن از اینترنت
کسب درآمد مطمئن از اینترنت
آموزش روش های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

 

کسب زیر مجموعه مسقتیم با تبلیغ در متقلب ترین سایت PTC دنیا


به جرعت میشه گفت که سایت bux.to یکی از کلاهبردار ترین سایت ها PTC هستش که تا حالا روی کار اومده و هنوزم که هنوزه روزانه عده زیادی به این سایت می پیوندن

اما چطور میشه از این سایت کسب درآمد کرد؟

اگه بخوام به طور خلاصه بگم، با کسب زیر مجموعه مستقیم برای دیگر سایت هایی که دارید در اون ها کسب درآمد می کنید.

سایت bux.to کاربران زیادی داره که خوش خیالانه دارن تبلیغات این سایت رو روزانه می بینن و دقیقا ما هم از همین فرصت برای تبلیغ لینک های ریفرال خودمون استفاده می کنیم و مطمئن باشید نفرات زیادی روزانه لینکهای شما رو می بینن و کسایی که از طریق این لینکها زیر مجموعه شما میشن اکثرا فعال هستن

اما روش کار...

ارسال توسط sniper64

آموزش تصویری برداشت از سایت نئوباکس

سلام

در پست نحوه برداشت از سایت نئوباکس رو به صورت تصویری خواهید دید

همان طور که می دونید حداقل مقدار برداشت در سایت نئوباکس 2$ در بار اول، و در دفعه های بعد هر بار 2 دلار به حداقل مقدار قابل برداشت اضافه میشه تا حداکثر به 10$ مرسه یعنی حداقل برداشت در بار اول حداقل 2$ بار دوم حداقل 4$ و بعد 6$ و 8$ بعد از اون برای همیشه حداقل برداشت 10$ خواهد بود

ارسال توسط sniper64

سایتی برای پیدا کردن زیرمجموعه مستقیم برای شما

سلام

بنا به خواسته دوستان امروز قصد دارم سایت فایند ریفرالز www.Find-referrals.com رو معرفی کنم


 


 


 

همان طور که از نام سایت مشخصه این سایت در پیدا کردن زیر مجموعه به شما کمک می کنه اما سوال اینه این سایت چطور این کار رو می کنه؟

به طور خلاصه این سایت ...

ارسال توسط sniper64
 

آشنایی با نحوه کسب درآمد از سایت neobux

برای ثبت نام به روش زیر عمل کنید

 

برای عضویت از لینک زیر استفاده کنید:

از صفحه باز شده روی Register كلیك كنید .

3- اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید :
Username : نام كاربری دلخواه خود را وارد نمایید .
Password : كلمه عبور شما
Confirm Password : تكرار كلمه عبور
Email Address : آدرس ایمیل خودتان
Confirm Email Address : تكرار آدرس ایمیلتان
Alertpay Email Address : آدرس ایمیلی كه هنگام ساختن اكانت آلرت پی وارد كرده اید (نام كاربری در آلرت پی) . اگر در سایت آلرت پی ثبت نام نكرده اید از پست قبلی روی لینك ثبت نام در آلرت پی كلیك كرده و ثبت نام نمایید .
Your Country : نام كشور كه ایران در داخل آن نیست ولی می توانید یك كشور دیگری مثل India كه بعضی از كلماتش مثل فارسی است انتخاب كنید .
Referrer : بسته به نوع ورود شما به سایت این گزینه ممکن اس وجو داشته باشد یا نداشته باشد. در صورت وجود این گزینه نام معرف شما است. در اینجا حتما توجه كنید كه عبارت atsign وارد شده باشد در غیر این صورت خودتان وارد كنید چون اگر وارد نشود نرم افزار مربوطه به شما فرستاده نخواهد شد .
در گزینه بعد تیك I Accept the Terms Of Service را بزنید .
Security Code : كد امنیتی كه در تصویر مربوطه ایست را وارد كنید . اگر نمی توانید كد امنیتی را بخوانید روی تصویر كد امنیتی یك بار كلیك كنید تا عوض شود .
در پایان روی Register كلیك كنید تا ثبت نام شما تكمیل شود .

ارسال توسط sniper64

آموزش تصویری تقلب در سایت Donkey Mailes با نرم افزار Auto clicker
 

سلام

همان طور که قول داده بودم در این پست قراره نحوه تقلب در سایت دانکی میلز رو با استفاده از نرم افزار اتوکلیکر (دانلود با حجم 28 کلیوبایت از پرشین گیگ در صورت حذف شدن لینک دانلود، ایمیل خودتون رو در قسمت نظرات بدید تا براتون میل کنم) یاد می دم

1- فایل رو از لینک بالا دانلود کنید و بعد فایل رو اجرا کنید آیکن فایل به صورت زیر هستش

2- پنجره اصلی نر افزار به صورت زیر هستش از منوی Start مطابق شکل زیر، گزینه های مشخص شده رو انتخاب کنید

ارسال توسط sniper64
تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:تازه وارد ها بخونن,

تازه وارد ها بخونن

اول كه ثبت نام مي كني پولي نداري كه بتوني كه رفرال ركايه كني ، بايد هر روز كليك كني تا main balanceت برسه به 0.750$ تا بتوني سه تا رفرال كرايه كني يا برسه به 2.5$ تا بتوني ده تا رفرال كرايه كني كه البته يه خورده طول ميكشه و اگر صبور هستي و عجله نداري همينكار رو انجام بده . اگر هم نه مي خواي زود پيشرفت كني ، Rental Balance ت رو شارژ كن تا بتوني رفرال كرايه كني . تو پست هاي قبلم گفتم كه چطور بايد شارژ كرد .
گزينه خريد رفرال هم به اين صورته ، رو دكمه سبز رنگ Referrals تقريباً قسمت بالاي اكانتت بايد كليك كني بعد تو صفحه اي كه مياد بايد روي لينك سمت راست Add Fund اگر اشتباه نكنم بايد كليك كني چون واسه من الان غيرفعاله (در هفته يك بار مي توني رفرال كرايه كني) و يادم نيست ... بقيه مراحل شارژ هم مشخص هست ، مبلغ رو انتخاب مي كني و... .
تبليغات هم كمتر از هر 24 ساعت اصافه ميشه و مي توني روشون كليك كني و بستگي به اين نداره كه چند تا كليك مي كني يا چند روز از رجيسترت گذشته ، نكته مهمي كه بايد توجه كني اينه هر روز كليك كني يعني يه ساعت معيني براي خودت تعيين كني و اون موقع هر روز كليك كني مثلا 10 ساعت 2 بعد از ظهر و يا ساعت ديگه اي ... نبايد بي برنامگي كني و هر موقع تبليغ ديدي كليك كني چون يه دفعه مي بيني تو يه روز تبليغ نداري روش كليك كني و ضرر مي كني .
ارسال توسط sniper64

یک فوت کوزه گری برای مشاهده سریع تر تبلیغات

درباره لود شودن سریعتر تبلیغات
کاری نکنید که مخالف قوانین و TOS نئوباکس یا دیگر سایت ها باشه، مثلاً پلاگینی که سرعت تایمر رو بالا ببره! اینکار درست نیست و احتمال اینکه بلوکه بشید خیلی زیاده.

روش اول:

بنده خودم از Opera استفاده می کنم و هربار که صفحه باز می شه View-> Images -> Cached Images رو می زنم و دیگه تصویر جدیدی لود نمی شه فقط قبلیارو نشون می ده و سرعتش هم خیلی بالا میره! (مخصوصا واسه این تبلیغ FAP Turbo که فک کنم بچه های Dial Up باهاش مشکل دارن )

روش دوم:

من هم از فايرفاكس استفاده مي كنم و تا زماني كه ميرم تو صفحه View Advertisements تيك گزينه Load Images Automatically تنظيمات مرورگرم فعال هست يعني از منو Tools‌ گزينه Options در تب Content . وقتي صفحه View Advertisements لود شد ميرم تو اون قسمت و تيك گزينه لود عكس رو برمي دارم تا وقتي رو تبليغ ها كليك مي كنم سريع لود شن و همينطور هم هست و خيلي سريع لود ميشه و نيازي به افزونه خاصي نيست .
حتي صبر نمي كنم اون تبليغ رو ببينم ميرم سايت هاي ديگه رو چك مي كنم و تا چك كنم زمان مشاهده اون تبليغ هم به پايان رسيده و من پورسانتم رو دريافت كردم .

روش سوم:

با توجه به اینکه کلیک Advertisements معمولا تکراریه، من برای اینکه صفحات تبلیغات سریع تر load بشه و حجم کمتری هم مصرف بشه! از یکی از Add-ons های فایرفاکس استفاده میکنم؛ Adblock Plus

با این افزونه میشه بنرها و عکسهای سایتها رو بلاک کرد که load نشه.
ارسال توسط sniper64
 

آشنایی با برخی اصلاحات سایت نئوباکس neobux

در این پست میخام یه سری از سولات متداولی رو که ممکنه واسه خیلی از دوستان در مورد سایت مطمئن نئوباکس پیش بیاد رو مطرح کنم.خب این سولات از این قبیل اند:

دقیقا از چه زمانی میتونم شروع به مجموعه گیری از دوستان یا خود سایت انجام بدم؟

برای اینکار باید 2 تا نکته رو مد نظر داشته باشین:

1-حداقل یک ماه یعنی 30 روز در سایت فعالیت داشته باشین

2-حداقل 100 تا کلیک روی تبلیغات کرده باشین


 

اگر یکی از زیر مجموعه هام ، یک یا چند زیر مجموعه داشته باشد آیا چیزی از اون عایدم میشه؟

ارسال توسط sniper64

دو دیدگاه در مورد استراتژِی autopay در Neobux

دیدگاه اول:

آیتم Autopay یعنی شما همینطور که با Recycle رفرال هارو گلچین می کنی و فعالارو نگه می داری، به آخر ماه که میرسی نمی پرن! و آتوماتیک تمدید میشن! این خیلی مهمه چون ممکنه دیگه نتونین اون رفرال های فعال رو بدست بیارین پس ON کنید!

بعضی ها فک می کنن وقتی Autopay رو روشن می کنن، ضرر میکنن! ولی اگه تعداد روزها و مقدار پرداخت رو ببینی، ملاحظه میشه که حدود 10% هم تخفیف داره! پس هم از مزیت های Autopay استفاده می کنی، هم 10% کمتر پول می دی!


 

دیدگاه دوم:

Auto pay یعنی ضرر!
می گی نه؟ پس بخونش:
 

ارسال توسط sniper64

یک نکته در مورد عضویت از طریق معرفی دیگران

کلا درتمای سایت ها کلیکی اگر از طریق بنر یا لینک عضو سایت بشید به عنوان زیر مجموعه مستقیم شخصی که اون لینک یا بنر رو قرار داده شناخته می شید. این عمل هیچ مزیت یا ضرری برای شما نداره اما برای شخص لینک گذار یا به اصلاح ریفرر (referrer) این مزیت رو داره که معادل درصدی از فعالیت شما بهش می رسه. اگه این امر باعث ناراحتی یا هر چیز دیگری در شما میشه یا احساس می کنید عدالت رعایت نمیشه می تونید به طور مستقیم وارد سایت شده و ثبت نام کنید که باز هم برای شما امتیاز خاصی به حساب نمیاد.
ضمن اینکه در نئو باکسسایت های مشابه) شما نا خواسته به عنوان زیر مجموعه باقی اعضا نئوباکس قرار میگیرد (تحت عنوان زیر مجموعه کرایه ای یا رنتال ریفرال (rental referral)).

عبارت حمایت همه جانبه به این معنی که شما به صورت آنلان هر راهنمایی رو که بخوای از کسی که داری بهش سود میرسونی دریافت میکنی و این درحالی که در 99% موارد افراد ریفرر مستقیم خودشون رو نمیشناسن مثلا خود من اصلا یادم نمیاد از طریق کدوم بنده خدایی عضو نئوباکس یا آنباکس و ... شدم فقط میدونم که آدم های خوش شانسی بودن و بهشون حسودیم میشه کاش ماهم یه همچین زیر مجموعه هایی می داشتیم
ارسال توسط sniper64
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد